Jumat, 22 September 2017

At Dere Tør 1980 Full Movie Online Watch And Download HD

At Dere Tør





At Dere Tør


Storyline At Dere Tør

Filmen tar utgangspunkt i en faktisk hendelse i Oslo i 1975. To 16 år gamle gutter har stjålet en bil og blir oppdaget av politiet. Etter en dramatisk biljakt forsøker guttene å stikke av til fots. En politimann trekker imidlertid våpen fra 20 meters hold og skyter den ene av guttene i ryggen slik at han dør. Filmen handler om Reinert, kammeraten til han som ble skutt. Reinert er ferdig med ungdomsskolen og arbeidsløs som de fleste av vennene. Han går å slenger, røyker litt dop, er sammen med gjengen og er misfornøyd. Egentlig ønsker han seg en jobb, ikke en slik drittjobb som moren har. Reinert møter Siri, en jente med fast jobb og mer bestemte meninger enn det som er vanlig i gjengen. Drapet på kalle har gjort Reinert mer samfunnsbevisst, Siri er med på å utvikle holdningene hans. Noe som er positivt for den kommende rettsaken.


Movie details At Dere Tør


Release :1980-08-28
Genre :Drama
Runtime : 0
Company : Marcusfilm A/S









Search Result :

Pelle Parafins Bøljeband - YouTube
tiltle-song from a TV-movie rock Pelle Parafin
Spørsmål og svar | Åge Sten Nilsen
Britt Nicolaysen: Hei Åge Takk for et fantastisk Show på lørdag, du er helt rå, med din fantastiske stemme og innlevelse i hver låt.Takk for signering ...
propheticmusic.no - Profetisk side
Min profetiske ånd hviler over dette landet. Jeg sender mitt ord over Norge, og det skal skape hva det nevner på et hvert sted, der det proklameres.
Fitliving - Blid og glad sørlands jente, med et brennende ...
I går dro jeg frem kamera under frokosten, og fikk knipset litt bilder. Det er jo alltid gøy se hva vi man spiser på slike treningsreiser, og som dere ser det stor ...
Lusfri Norge
Klikk på bilde for video med fakta om lus! HÅPER SKOLER OG BARNEHAGER FORTSETTER MED KAMPANJER I UKENE 10 OG 35!!! SKRIV FOR KAMPANJER UTEN DATO FINNER DU, som link ...
.:Vigrid:.
E-sjefen, Morten Haga Lunde, med Russofobisk Hat- og Fryktpropaganda 26. september 2017. NAZI-Alliansen fører sivilisasjonskrig mot Russland - E-sjefen spiller med
Maine coon katt | Katteraser og katter
Maine coon katteraser. Her finner du bilder, video, erfaringer og informasjon om katterasen Maine coon. Du kan også legge inn egne erfaringer om Maine coon. Bilder ...
Referanser – Funderud Antirust AS
Våre kunder mener dette om oljebehandling: Hans. Hei, det var fint å komme til Eidsberg igjen. Dette er vel 4 eller 5 bilen jeg har til oljebehandling og må si at ...
Beate Basma - Velkommen
Jeg er en dame med begge bena plantet godt i bakken, men likevel kan tilby noe som nok mange flirer av. Om du leser resten håper jeg du hjelper meg med "å tørke ...
Divamamma
God morgen! Jeg har så lyst til å takke dere lesere som faktisk leser bloggen min. Det er koselig at dere velger å følge meg, selvom jeg har hatt noen år med pause.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar